پیامبر (صلی الله علیه و آله) می فرمایند:
۞ سوره حمد هر مرضی به جز مرگ را شفا می دهد.۞
شناسه خبر : 1914
  پرینتخانه » موضوعات ویژه, ورزشی تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ | 36 بازدید | ارسال توسط :
به وقت ورزش:

ورزش های خانگی ارزان اما موثر

بنظر می رسد حفظ یک برنامه روتین ورزشی در منزل بیش از آن که یک امر دل بخواهی باشد، یک باید است. در واقع، ورزش یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که ما برای سلامت ماندن از نظر جسمی و روحی در اختیار داریم!
ورزش های خانگی ارزان اما موثر

🏃🏻‍♂️ورزش های خانگی ارزان اما موثر

بنظر میرسد حفظ یک برنامه روتین ورزشی در منزل بیش از آن که یک امر دل بخواهی باشد، یک باید است.

📌 در واقع، ورزش یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که ما برای سلامت ماندن از نظر جسمی و روحی در اختیار داریم!

⏰ زمان مناسب برای ورزش

انجام حرکات ورزشی را به زمانی از روز موکول کنید که بهترین زمان برای شماست. بسیاری از اشخاص برای بالا بردن انرژی و حس مثبت شان، صبح ها ورزش می کنند؛ بعضی از افراد زمان ورزش را وسط کارشان انجام می دهند.
این شیوه سبب می شود، بعد از انجام حرکات ورزشی سرحال تر شده و بهتر به سایر کارشان برسند.

🔸تصویر ۱
کشش عضلات پهلو

🔸تصویر ۲
کشش عضله چهارسرران و منقبض کردن عضله همسترینگ

🔸تصویر ۳
کشش عضلات پهلو

🔸تصویر ۴
تقویت دو سر بازویی و منقبض کردن سه سر بازویی

🔶تصویر ۵
تقویت عضله دو سر بازویی

🔘هر یک از حرکات به طور استاندارد باید به صورت ۳ ست ۱۰ الی ۱۵ تایی انجام داد.

📝تهیه و تنظیم:
سرکار خانم سخایی
دانشجوی تربیت بدنی

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.