پیامبر (صلی الله علیه و آله) می فرمایند:
۞ سوره حمد هر مرضی به جز مرگ را شفا می دهد.۞
شناسه خبر : 1845
  پرینتخانه » اجتماعی, ورزشی تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ | 66 بازدید | ارسال توسط :
به وقت ورزش:

ورزش های پیشنهادی برای افراد پشت میز نشین…قسمت دوم

✴️ کارمندان کم و بیش از زندگی کارمندی خود راضی هستند و عده دیگری از کارمندان، از زندگی یکنواخت خود خسته میشوند‼️ به ویژه که بعضی از آنها حداقل هشت ساعت را پشت میز هستند و یا به رایانه خود زل میزنند.
ورزش های پیشنهادی برای افراد پشت میز نشین…قسمت دوم

ورزش های پیشنهادی برای افراد پشت میز نشین…قسمت دوم

✴️ کارمندان کم و بیش از زندگی کارمندی خود راضی هستند و عده دیگری از کارمندان، از زندگی یکنواخت خود خسته میشوند‼️
به ویژه که بعضی از آنها حداقل هشت ساعت را پشت میز هستند و یا به رایانه خود زل میزنند.

? این افراد در معرض خطراتی همچون آرتروز، دیسک کمر و درد های مفصلی قرار میگیرند

?در یک تحقیق دانشمندان به این نتیجه رسیدند که کسانی که به مدت طولانی روی یک میز می‌نشینند 40 درصد بیشتر از افرادی که ورزش میکنند در معرض خطر هستند.

?تصویر ۷
کشش عضلات کف دست و عمل سوپینیشن مچ

?تصویر ۸
کشش مچ و عمل پرونیشن

?تصویر ۹
کشش عضلات درشت نی و نازک نی و عضلات سه سر بازویی

?تصویر ۱۰
کشش عضلات دو سر بازویی، عضله جناغی و ترقوه

?تصویر ١١
کشش عضلات سه سر بازویی

?تصویر ١٢
کشیده شدن عضلات قفسه سینه و برای رفع قوزی یا کیوز (نزدیک کننده عضلات کتف و متوازی الاضلاع و ذوزنقه)

?تهیه و تنظیم:
سرکار خانم سخایی-دانشجوی تربیت بدنی

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.