پیامبر (صلی الله علیه و آله) می فرمایند:
۞ سوره حمد هر مرضی به جز مرگ را شفا می دهد.۞
شناسه خبر : 1845
  پرینتخانه » اجتماعی, ورزشی تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ | 30 بازدید | ارسال توسط :
به وقت ورزش:

ورزش های پیشنهادی برای افراد پشت میز نشین…قسمت دوم

✴️ کارمندان کم و بیش از زندگی کارمندی خود راضی هستند و عده دیگری از کارمندان، از زندگی یکنواخت خود خسته میشوند‼️ به ویژه که بعضی از آنها حداقل هشت ساعت را پشت میز هستند و یا به رایانه خود زل میزنند.
ورزش های پیشنهادی برای افراد پشت میز نشین…قسمت دوم

ورزش های پیشنهادی برای افراد پشت میز نشین…قسمت دوم

✴️ کارمندان کم و بیش از زندگی کارمندی خود راضی هستند و عده دیگری از کارمندان، از زندگی یکنواخت خود خسته میشوند‼️
به ویژه که بعضی از آنها حداقل هشت ساعت را پشت میز هستند و یا به رایانه خود زل میزنند.

🔴 این افراد در معرض خطراتی همچون آرتروز، دیسک کمر و درد های مفصلی قرار میگیرند

📌در یک تحقیق دانشمندان به این نتیجه رسیدند که کسانی که به مدت طولانی روی یک میز می‌نشینند 40 درصد بیشتر از افرادی که ورزش میکنند در معرض خطر هستند.

🔹تصویر ۷
کشش عضلات کف دست و عمل سوپینیشن مچ

🔹تصویر ۸
کشش مچ و عمل پرونیشن

🔹تصویر ۹
کشش عضلات درشت نی و نازک نی و عضلات سه سر بازویی

🔹تصویر ۱۰
کشش عضلات دو سر بازویی، عضله جناغی و ترقوه

🔹تصویر ١١
کشش عضلات سه سر بازویی

🔹تصویر ١٢
کشیده شدن عضلات قفسه سینه و برای رفع قوزی یا کیوز (نزدیک کننده عضلات کتف و متوازی الاضلاع و ذوزنقه)

📝تهیه و تنظیم:
سرکار خانم سخایی-دانشجوی تربیت بدنی

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.