پیامبر (صلی الله علیه و آله) می فرمایند:
۞ سوره حمد هر مرضی به جز مرگ را شفا می دهد.۞
شناسه خبر : 1751
  پرینتخانه » آموزشی, موضوعات ویژه, ورزشی تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ | 55 بازدید | ارسال توسط :
به وقت ورزش:

ورزش های پیشنهادی برای افراد پشت میز نشین

اگر شما هم در محل کار خود تمام وقت به صورت نشسته و پشت میز مشغول کار هستید، بد نیست کمی برخیزید، پیاده روی کنید و به خود حرکتی غیر از حرکت ساکن نشستن دهید!! با این حرکت اضافه حداقل شما می ‌توانید کالری‌های اضافه را سوزانده و از افزایش وزن خود پیشگیری کنید
ورزش های پیشنهادی برای افراد پشت میز نشین

??‍♂️ورزش های پیشنهادی برای افراد پشت میز نشین

✴️ اگر شما هم در محل کار خود تمام وقت به صورت نشسته و پشت میز مشغول کار هستید، بد نیست کمی برخیزید، پیاده روی کنید و به خود حرکتی غیر از حرکت ساکن نشستن دهید!!

با این حرکت اضافه حداقل شما می ‌توانید کالری‌های اضافه را سوزانده و از افزایش وزن خود پیشگیری کنید

?در حین ساعاتکاری در هر شرایطی به دنبال فرصتی برای ایستادن باشید. چرا که بدن شما در حالت ایستاده کالری بیشتری مصرف می کند.

?تصویر ۱
تقویت مهره های گردن

?تصویر ۲
تقویت عضلات جناغی چنبری سینه ای

?تصویر ۳
کشیده شدن عضله جناغی چنبری سینه ای

?تصویر ۴
عضلات زیربغل و کشش انگشتان کف دست عضلات دوقلو

?تصویر ۵
تقویت عضلات کف دست و بازو و مهره های گردن

?تصویر ۶
تقویت عضله سینه ای بزرگ،عضلات قفسه سینه راست و چپ

?تهیه و تنظیم:
سخایی-دانشجوی تربیت بدنی

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.